sunnuntai 18. maaliskuuta 2018

Kurinpalautusta

Mulla on nyt vähän mietittävää. Mamma sanoi, että meillä on sukset hieman ristissä. Mitähän nekin on. Joka tapauksessa se ei ole nyt ihan tyytyväinen muhun.


Tähän asti mä olen aina ollut sen mielestä aivan ihana ja hyvin käyttäytyvä kissa, vähän komentelevainen tietysti, mutta niinhän kissan kuuluukin olla.

Mutta viime aikoina mun komentelevaisuus on kuulemma mennyt liian pitkälle. Kun mä haluan herkkuja, mä en anna periksi ja rauhaa mammalle ennen kuin mä saan niitä. Viimeinen tikki oli kun mamma lähti keittiöstä antamatta mitään, mä kävin sen nilkkaan kiinni, en lujaa mutta kuitenkin. Se oli liikaa, mamma päätti, että nyt loppui ylenmääräinen hemmottelu. Herkut on nyt kortilla.

Mä kyllä tajusin itsekin, ettei se ollut oikein fiksua ja olen ollut taas ihan kiltti. Ei tarvitse viedä mua lääkäriin, niin kuin se pelotteli. Se meinasi, ettei tuollainen persoonan muutos ole tervettä.
Vähän vielä mietin liioitteleeko mamma. Ihan leikkimielellähän mä vain kävin sen nilkkaan kiinni. Ja ihan hyvät välithän meillä taas on.
  

kiltti oon, ihan kiltti

12 kommenttia:

  1. Jos tekee tuolleen, kannattaa kehrätä isoon ääneen ja hieroa kylkiään ihmisen jalkoihin samalla. Silloin ne tajuaa paremmin, että on kyse hellyydestä ja siitä, että herkkuja pitää saada, eikä mistään vakavammasta.

    Sopikaa välinne, murjotus on kurjaa! Ainakin yhtä kurjaa kuin eläinlääkärikäynnit!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei huolta, me ollaan jo kavereita ihan kuin ennen. Ei mökötetä pitkään koskaan. Mä en osaa ja mammakin vain noin viisi minuuttia.
      Mutta herkkuja tulee vähän harvemmin, kuulemma ihan terveyssyistäkin...

      Poista
  2. Voi Minni, tiedäthän ettei palvelijoita sovi haukkua (siis maukua) pahasti tai potkia (tai purra) ettei no ota lopareita! Työnantajallakin on velvollisuutensa, vaikka se on välillä TODELLA rankkaa - Pepsi ja Max

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Te ootte niin oikeassa! Varsinkin mamman mielestä.
      Oli kyllä ihan yksittäinen vahinko.

      Poista
  3. You are a nice and sweet kitty, Minni!
    And no matter what humans say, kitties are always right :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. You are so right, kitties are always right!
      And we are best friends with mom again, as if nothing happened.

      Poista
  4. Vai olet sä ottanut komennon omaan tassuun :) Mutta hyvä, että olette jo sovussa.

    VastaaPoista
  5. Oho, olipas vähän yllättävä postaus. Mutta jos sopu säilyy taas, niin ihan hyvä kai sit.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tapaus yllätti ja pani miettimään kaikenlaisia mahdollisia syitä hemmotellun prinsessan käytökselle. Seuraillaan. On kyllä entisenlainen hellyydenkipeä vieressä kiehnääjä.

      Poista
  6. Niin. Ihmiset. Onko syy niissä vai kissassa? Ehkä kumminkin ihmisissä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihmisissä, eli mamma menköön itseensä! Mutta välit ovat mitä parhaimmat ja täällä on, jos mahdollista, entistäkin hellyydenkipeämpi kissa :)

      Poista