lauantai 21. syyskuuta 2013

Harrjaus

on i-ha-naa! Kun mamma ottaa harjan käteen mä alan kiljua ja juosta ja hyppiä riemusta. Mä en taida tietää mitään ihanampaa. Kaikista kovempaa mä kehräänkin kun mua harjataan.
            
                                                      

häntä ulkona
Tänään mua harjattiin parvekkeella ja mamma laittoi välillä karvatuppoja lentämään ulos lasien välistä. Mä leikin, että ne oli jotain oikeita lentelijöitä, joita piti pyydystää. Harmi vain kun lasi oli esteenä, mutta kovasti mä yritin huitoa niitä.                                                                                                              

                                                                     

                                                                       
 

lempiharja

12 kommenttia:

  1. Olet aina niin söpö! Hieno leppäkerttuharja. Ja ihana häntä tuulettumassa <3

    VastaaPoista
  2. Hienot harjat sulla ainakin on! Ja hassu häntä on mennyt ulkotiloihin, hännillä on joskus tapana tehdä omiaan ;)

    VastaaPoista
  3. Oletpa reipas, meillä ei innostuta harjauksesta noin paljoa! :)

    VastaaPoista
  4. Mielikuvitusta on hyvä käyttää, niin saa parhaista hetkistä vieläkin parempia :)

    VastaaPoista
  5. Ihana Minni ♥ Taidatte molemmat tykätä hurrrjan paljon noista hetkistä, ilmiselvästi! Tosi kivat harjat, meillä on vain semmoinen ihan tavallinen.

    VastaaPoista
  6. Suloutta ja söpöisyyttä. Sä vaan olet niin ihana Minni ♥

    VastaaPoista
  7. Kylläpä sitä harjausta odotetaankin! Ensimmäinen kuva on ihan yliveto :)

    VastaaPoista
  8. Ihania kuvia. Harjaamisen nautinto oikein pulppuaa kuvista :)

    VastaaPoista
  9. Minni on aivan sinut harjan kanssa. <3

    VastaaPoista
  10. Olet Minni niin elegantti neiti että kyllä sinun samettiturkkiasi on varmasti ilo harjata - ja hurinaasi kuunnella.

    VastaaPoista
  11. Kiitos kaikille kivoista kommenteista!

    Mä olen aina innoissani harjaamisesta ja kun mä tykkään niin mammakin tykkää :) Hurisevaa kissaa on kiva harjata.

    VastaaPoista
  12. Onko Minni muuten mukana jo terveyskyselyssä?
    https://elomake.helsinki.fi/lomakkeet/37629/lomake.html

    Venäjänsinisten kohdalta vaaditaan enää vähän alta 50 vastausta tämän viikon aikana, että päästään mukaan terveystutkimusprojektiin.

    VastaaPoista