perjantai 19. heinäkuuta 2013

Salaattisyöppö


Mä olen aivan mahdoton salaattisyöppö. Mamma toi hiljattain mulle kaksi sen siskon kasvattamaa rönsyliljaa ja nyt se alkaa jo huolestua, että ne on pian syöty. Mä napsin niitä niin hurjaa vauhtia.

Ei se ole mikään huono juttu kuitenkaan. Mun masu toimii hyvin ja menee pitkiä aikoja, että tulee mitään oksuja. Viimeisestä on varmaan jo muutama kuukausi.
Muuten mä olenkin sitten hyvin nirso ruokailija. Meillä luetaan ihmetellen ja ihaillen mitä kaikkea muut kissat syövät. Mamma on pitkään yrittänyt saada mun ruokavaliota laajennettua, mutta luopui vähitellen toivosta. Tosin joskus vieläkin mulle yritetään ujuttaa jotain uutta, kuten nyt viimeksi Zooplussalta Catz Finefood -pusseja, kun joku kehui niitä. Heti pussin avattuaan mamma arvasi, etten mä syö sitä. Se haisi pahalta ja kaikki mikä sen mielestä haisee pahalta, on munkin mielestä pahaa. Nekin pussit heitetään taas pois, kuten on tapahtunut niin suurelle määrälle ruokaa vuosien varrella.
                   

                                                                    

12 kommenttia:

  1. Voi suloista Minniä! Auttaisiko Ransu-dieetti: keitettyä porsaanlihaa?
    Joka tapauksessa hienoa, että salaatti maistuu ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Usko tai älä, sellaistakin on mulle joskus tarjottu! Ei ollut sekään mun makuuni.
      Mutta Ransu on ♥.

      Poista
  2. Älkää heittäkö ruakaa pois, eläinsuojeluyhdistys tarvii... ainaki ne avaamattomat pussit.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä muistutus! Ja vaikkei tullut kerrottua, on ruokia viety Hesylle. Varsinkin alkuaikoina, jolloin tuli osteltua vaikka mitä. Sinne nämäkin pussit varmaan päätyvät (ellei kaverin kissalle, joka välillä saa tällaisia 'tuliaisia').

      Poista
  3. Voi sinua Minni, olet suloisista suloisin nirppanokka! Salaatti tekee hyvää linjoille, vaikka sinä Minni oletkin jo täydellinen hännänpäätä myöten ♥

    Ei meilläkään aivan kaikkiruokaisia olla, ei sen puoleen. Mutta kissoilla on varaa tähän nirsoiluun, se taitaa olla ominaisuus.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Myrskyn ruokavalio on kyllä sellainen, ettei paremmasta väliä :)

      Poista
  4. Paras pysyä vaan tutuissa ruoka-aineissa!

    VastaaPoista
  5. Voi Minni... Mut minkäs sille mahtaa, ei kaikki aina maistu kaikille! :)

    VastaaPoista
  6. Minni, yllähän salaatti on hyvää kissoillekin mutta kyllä sitä vähän pitäisi jotain muutakin syödä :)

    VastaaPoista
  7. Rönsylilja on myös Sonjan herkkua. :)

    VastaaPoista
  8. Olet sinä Minni kovin suloinen vihreäsilmä, vaikka oletkin noin kronkeli.

    VastaaPoista
  9. Hyvä, kun rönsyt maistuvat kuitenkin. Ei kyllä auta, vaikka miten hienoa ruokaa sieltä Zooplussasta ostaisi. Mindy yritti taas viimeisintäkin märkäruokayritystä peitellä vimmatulla kaapimisella.

    VastaaPoista